پروژکتور نوری قابل کنترل با Wifi:

ایجاد روشنایی در طول شب همواره یکی از نیازهای اماکن مختلف است. در زندگی امروزه این روشنایی با استفاده از انرژی الکتریکی تامین شده از شبکه برق تامین می‌شود. اما در بسیاری از مناطق شبکه برق در دسترس نیست یا اینکه ایجاد شبکه برای این مناطق مقرون به صرفه نیست. همچین برای مناطقی که استفاده از انرژی خورشیدی در همه جا به صورت رایگان وجود دارد بیشتر مورد توجه است.
انرژی خورشیدی پاک‌ترین نوع انرژی در دسترس بشر می‌باشد که تبدیل آن به انرژی الکتریکی فقط با یک پنل انجام می‌شود.
نداشتن تجهیزات پیچیده مورد استفاده، قابل حمل بودن، همچنین عدم نیاز به سرویس و نگهداری تجهیزات از جمله ویژگی‌های اصلی است که باعث فراگیری این انرژی شده‌ است.
لامپ خورشیدی یکی از این تجهیزات هستند که برای استفاده در سفر‌های کمپینگ،‌ عشایر و نیز خانه‌ باغ‌های بدون برق بسیار مناسب و کاربردی هستند.

مشخصات فنی:

پروژکتور خورشیدی یکی از ساده‌ترین تجهیزاتی است که انرژی خود را از نیروی خورشید تامین می‌شود. این لامپ ها برای روشنایی محیط‌های داخلی مانند خانه باغ، چادر،‌ دامداری‌های دور افتاده و همچنین عشایر و حتی به عنوان پشتیبان در محیط‌های شهری قابل استفاده هستند. پروژکتور خورشیدی از یک پنل خورشیدی ۵۰ وات و یک لامپ  LED پنجاه واتی تشکیل شده‌ است.

جهت عملکرد محصول پنل خورشیدی در محیط باز و در زاویه‌ای که حداکثر تابش خورشید را دریافت نماید قرار می‌گیرد. کابل نصب شده روی پنل که حدود ۲ متر می‌باشد انرژی تبدیل شده توسط پنل را به لامپ و باتری آن منتقل می‌کند. این انرژی در داخل باتری ذخیره می‌شود و در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پروژکتور خورشیدی مجهز به کنترل از دور می‌باشد و کاربر قادر است فقط با روشن کردن وایفا گوشی خود آن را کنترل کند و حتی توسط تلفن همراه خود نور پروژکتور را کم یا زیاد کند.

از مزایای این محصول این است مشتری با هر میزان توان باطری و پنل خورشیدی و تعداد لامپ میتواند به کارشناسان ما سفارش بدهد تا در اسرع وقت ارسال شود.