اینورتر ۱۵۰ وات (مبدل ۱۲ ولت به ۲۲۰ ولت):

اینورتر ها دستگاه های مبدل هستند که مقدار ولتاژ یا جریان و یا فرکانس را تغییر می دهند. دستگاه اینورتر شرکت سجاد با به کارگیری یک باتری ۱۲ ولت و اتصال به ورودی دستگاه، هنگام قطعی برق دستگاه در خروجی برق ۲۲۰ ولت را تحویل مصرف کننده می دهد. شکل موج خروجی این اینورتر شبه سینوسی تصحیح شده بوده و برای تمام دستگاه ها قابل استفاده است هر چند برای دستگاههای بسیار حساس در صورتی که در مدتی بسیار طولانی از برق اضطراری استفاده می کنند بهتر است از اینورتر سینوسی استفاده شود که قیمت آن بسیار گرانتر بوده و در توان مساوی قیمتی بیش از ۴ برابر دارد.
برای استفاده از دستگاه هایی مثل کامپیوتر و یا دستگاههایی مانند پنکه و یا لوازم صوتی و تصویری و به خصوص لوازم و لامپ های روشنایی مورد استفاده قرار بگیرد.

با قرار دادن یک یا چند باطری ۱۲ ولت در ورودی به صورت موازی دستگاه بنا به میزان آمپر ساعت باطری ها تا ساعت ها قادر است ولتاژ ۲۲۰ ولت شبه سینوسی تولید کند.

توان این اینوتر ۱۵۰ وات است یعنی در خروجی حداکثر باید تا بار های ۱۵۰وات  استفاده شود بر فرض مثال در صورت استفاده از لامپ LED کم مصرف ۱۵ وات حداکثر قادر است ۱۰ لامپ موازی شده را تامین کند.